Enllaç patrocinat

Vidu

Tot aquells temes que afectin a la gent gran però no es puguin incloure en els apartats anteriors. / Todo aquello que afecte a los Mayores pero que no se pueda incluir en los apartados anteriores

Vidu

EntradaAutor: fatec » dt. maig 13, 2008 12:53 pm

http://www.lavanguardia.es/
---------------------------------
Vidu

ALBERT ALTÉS SEGURA - Barcelona

Ara fa més de quatre anys vaig quedar vidu. Un fet totalment inesperat, perquè no hi havia cap raó aparent perquè això pogués passar. He viscut totes les etapes que diuen que has de passar en el procés del dol. I actualment la meva vida és una història que no té res a veure amb la que ens havíem plantejat la meva dona i jo. Estic en un moment imprecís, el dol ja m´ha abandonat però la vida segueix insistint-me que cal continuar.

Els meus pares, germans, familiars i amics fan tot el que poden per tal que no caigui en una depressió irreversible. Jo només sento que tot és diferent i que la meva alegria no tornarà mai més. Malgrat tot, per tot el que et va donant la mateixa vida decideixo viure-la per mi mateix i per tots aquells que m´envolten. Sincerament, sento que aquesta vida és un pas més dins d´aquest misteri que en diem viure i morir.
fatec

Entrades: 4574
Membre des de: dc. juny 28, 2006 10:38 am

Torna a: Gent Gran en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

gentgran.org és una producció de Fatec, Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya
Contacte: Correu electrònic fatec@gentgran.org - Telèfon 932.150.233 (laborables de 9 a 15 hores)