Enllaç patrocinat

Caixa Tarragona i Creu Roja promouen la Teleassistència

Temes sobre Persones Grans que no es poden valer per sí mateixes / Temas sobre Mayores que no pueden valerse por sí mismos

Caixa Tarragona i Creu Roja promouen la Teleassistència

EntradaAutor: fatec » dc. set. 13, 2006 1:43 pm

http://www.tinetdigital.org/
-------------------------------------------
Caixa Tarragona i Creu Roja promouen el Servei de Teleassistència a la gent gran a tot Catalunya

Caixa Tarragona iCreu Rojaofereixen el Servei de Teleassistència en condicions preferents per als client de l'entitat financera amb l'objectiu de promoure la qualitat de vida de la gent gran i ajudar a totes aquelles persones que viuen en situació de dependència. D'aquesta manera, es vol donar una resposta immediata, les 24 hores del dia, i tots els dies de l'any, a qualsevol emergència que es pugui donar a casa de l'usuari, i que li permet continuar en el seu entorn habitual.
Els clients de Caixa Tarragona es poden beneficiar d’una reducció del 50% de la quota d’instal·lació del servei, fins arribar al 100% si s'utilitzen 1.000 punts de la Llibreta Preferent. Podran aconseguir aquestes condicions preferents tots aquells clients que disposin del Servei Extra Pensió, Extra Nòmina o Extra Professional de Caixa Tarragona. Aquest cost serà assumit per I'Obra Social.

L’any 2002 Caixa Tarragona va iniciar aquest conveni que al 2005 es va ampliar amb l’extensió del servei arreu de Catalunya a través de les oficines de l’entitat. D’aquesta manera, Caixa Tarragona es va convertir en la primera entitat catalana que financia la instal·lació d’aquest servei.

El Servei de Teleassistència es dóna mitjançant una línia telefònica i un equipament de comunicacions i informàtic, instal·lat en el domicili del usuari i en la Central d'atenció d'alarmes que esta operativa les 24 hores del dia i tots els dies de I'any.

Amb la tecnologia i els recursos humans destinats a aquest servei, es permet que l’usuari pugui contactar amb la Central, només polsant el botó del penjoll que porta habitualment.

Amb la teleassistència es pot mantenir contacte verbal a "mans Iliures" amb els operadors de la central, des d'on es donarà la resposta més adequada a la situació que es plantegi.

Els destinataris del servei són bàsicament aquelles persones grans que viuen soles i volen continuar autònomes i independents, però a la vegada volen sentir-se segures tant en situacions permanents com transitòries.
Avatar de l’usuari
fatec
 
Entrades: 4574
Membre des de: dc. juny 28, 2006 10:38 am

Torna a: Dependència

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron

gentgran.org és una producció de Fatec, Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya
Contacte: Correu electrònic fatec@gentgran.org - Telèfon 932.150.233 (laborables de 9 a 15 hores)