Enllaç patrocinat

Iaioflautes: “Podem reivindicar sent amables”

Tot aquells temes que afectin a la gent gran però no es puguin incloure en els apartats anteriors. / Todo aquello que afecte a los Mayores pero que no se pueda incluir en los apartados anteriores

Iaioflautes: “Podem reivindicar sent amables”

EntradaAutor: fatec » dv. feb. 17, 2017 2:49 pm

xarxanet.org ha escrit:Celestino Sánchez, de Iaioflautes: “Podem reivindicar sent amables”

Imatge

Celestino Sánchez és un dels fundadors de Iaioflautes, el col·lectiu que ha rebut el Premi Solidaritat 2016 que l’Institut dels Drets Humans de Catalunya (IDHC) lliurarà el 15 de febrer.

El 15M, l’origen de tot?
Som fills i filles del 15M. Vaig passar per la plaça i em va sorprendre. La majoria de gent que hi havia entre la multitud era jove, però jo tenia la sensació que estava en el meu ambient.
Asseure’s al terra, plantar una tenda i dormir-hi són coses poc compatibles amb gent de la meva edat, que ja vaig cap als 67.
La gent gran també volíem formar part del moviment reivindicatiu. Reincorporar-nos-hi, millor dit, perquè dels 14 que vam començar, gairebé tots teníem experiència en sindicats i en lluites socials, sobretot durant el Franquisme, quan havíem d’actuar en la clandestinitat.

Cliqui aquí per seguir llegint

.
fatec

Entrades: 3924
Membre des de: dc. juny 28, 2006 10:38 am

Torna a: Gent Gran en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

gentgran.org és una producció de Fatec, Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya
Contacte: Correu electrònic fatec@gentgran.org - Telèfon 932.150.233 (laborables de 9 a 15 hores)